Útibeszámolók

Beköszöntő Fórumok Motorkerék Pálosok Útibeszámolók

Címkézve:

A témakör 26 hozzászólás-t és 6 hozzászólót-t tartalmaz, utoljára 1 év, 8 hónapja  Boy módosította.

15 bejegyzés megtekintése - 1 -től 15 -ig (összesen: 27)
  • Szerző
    Hozzászólások
  • #1181

Résztvevő

Tegnap Bp-Aggtelek-Bp 560 km.Nagyrészt esőben,de hála az újrazsÍrozott csizmának és kesztyűnek,+ esőruha,erdélyiesen szólva csak átvizesedtem.Remélem a jövő hétvége szárazabb lesz.
    üdv:Boy

#1167

Résztvevő

Egyedül képviseltem társaságunkat a motoros felvonuláson végig esőben,Gödöllőnél már hóesésben.Remek koncert és kitűnő ebéd volt a jutalmunk Domonyvölgyben.Ja és az új csizmám sem ázott be,a kesztyűk és a karjaimon a ruha viszont igen.116 km-t gurultam.Üdv:Boy

#1166

Részemről tegnap 1o6 km-el megnyittatott 2016-évi szezon.Széles utat:Boy

#1113

Résztvevő

Évadzárónkon hallottam,hogy Tallinba gurult egyik társunk,mégpedig egyedül.Szívesen olvasnám a beszámolódat kedves L.Természetesen másét is.

#1106

Résztvevő

Csábító napsütés, gyos készülődés és fél tizenegykor kigördültem a kapun :Mo-M1-1-es út Komárom-Ógyalla-Érsekújvár-Nyitra(a temetőben megnéztem a régicsaládi sírt),majd tovább az Inóc hg és Tribecs hg között a Nyitra folyó völgyében, Nagytapolcsány-Nyitraszsámbokrét-és a végcél,az Őrlaki (Strázsó)hg alján fekvő Nagybélic ősi falunk.(212 km).Fotó,majd tovább Kisugróc-Nagyugróc-át a Tribecs hg és a Madaras hg.közti szerpentines hágón,le a Zsitva folyóhoz,Kistapolcsány-Aranyosmarót-Garamkovácsnál elértem a Garamot-Garamkálnánál kis kerülővel Csiffáron-Tilden át Verebélynél vissza a Zsitva völgyébe-Zsivagyarmat-Nagymánya-Zsitvabesenyő-Udvard-Bajcs-Ógyalla-Komárom,(már besötétedett)1-es-Tatabányától M1 ,és fél hét előtt már Budatétény.462 km,8h útidő,zömmel két és háromjegyü utakon.
    Széles utat:Boy

#1093
    zsaby
    Résztvevő

Október 23-a, november 2-a, Forradalom, halottak napja. Közeli alkalmak az emlékezésre. Dátumok, melyek oly közel esnek egymáshoz és sajnos mennyire összetartoznak…
    Széna tér, Korvin köz, 301-es parcella, Andrássy út 60. Emblematikus helyszínek és számok…
    Emlékezni és fejet hajtani indultunk október 23-án Kiskunmajsára, az 56-os múzeumhoz és Pongrátz Gergely és Ödön emlékkápolnájához ahol jeles forradalmáraink nyugszanak.
    Az időjárás összeszedte magát a háromnapos ünnepre, ragyogó napsütésben és nem is túl hidegben indultunk Ócsára, a találkozásunk helyszínére. Péter bátyánk saját sütési pogácsával, kristályvízzel fogadott minket, majd megtekintettük az ócsai premontrei kolostort, mely csodálatos napfénybe öltözve fogadott minket.
    Az ismertetés a templomról, melyet egy helyi hölgytől kaptunk, tárgyszerű és hittel teli volt. Nem is hallottam ilyet még.

terv szerint indultunk tovább és értünk Kiskunmajsára, ahol az 56-os múzeumot nem tudták megmutatni, mert a hivatalos engedélyeket nem kapta még meg az intézmény a megnyitásra. Számomra érthetetlen és egy kicsit félelmetes is volt, hogy egy 56-os múzeum megnyitása, még ennyi idővel a forradalom után is, milyen nehezen megy…
    A Pongrátz testvérek emlékkápolnája, sírjuk boltozata, megindító helyszíne örök nyughelyüknek. A Pongrátz család tragédiája a trianoni döntéssel kezdődött, amikor Szamosújvár Romániához került… részletesebben itt:

Vegyes érzelmekkel búcsúztunk az elzárt és az áldott emlékhelyektől.
    Az idő egyre kellemesebbre fordult, úgy, hogy Tőserdőn, a vendéglő kertjében fogyaszthattuk el az ebédünket…
    Utunkat, hazafelé a lemenő Nap kísérte, olykor 14 fokra is melegítve a levegőt.

• Ezt a hozzászólást 2 év, 1 hónap zsaby zsaby módosította.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #1092

2015 okt.23

Négyen vettünk részt a csapatból a nemzeti ünnep tiszteletére rendezett budapesti motoros felvonuláson.Amúgy jóval meghaladtuk a száz gépet,háztól házig 82-km-t mentünk,rendőri felvezetéssel.(Ez volt a 19.-ik gurulás,és az első baleset.A Bazilika közelében egy ügyeskedő autós fellökte a rendőrmotort.Fekvő rendőrt szerencsére nem láttunk,lehet,hogy álló gépepel ütközött?).Az utak szárazak,napssütés,a hősök terén zene+ szónokok.Itt beszéltem egy világjáró török motorossal aki már hazafele tartott.
    Jó volt,szép volt:Boy
    Ps:Egy felvidék a jövő héten ,amíg szép az idő?

#1071
    Ercsényi Lajos
    Adminisztrátor

2015. október 3.-n, szombaton lelkes szervezés után az az öröm ért bennünket, hogy immár másod ízben vehettünk rész néhányan motorosok Bátán, a Pécsi Püspökség által szervezett Zarándoklaton.

Tíz motorral gyülekeztünk itt Kertvárosban a Templom előtt “hajnali” fél tízkor, hogy Barics Gábriel káplán úrral közösen végzet imádságunk, majd az ő útravalókén elmondott elmélkedő mondatai és Istentől ránk és motorjainkra kért áldása nyomán tíz óra után néhány perccel elinduljunk Máriagyűdre.

Szövegközi kép 3
    Ott, a csodásan újjá épített Kegyhelyen már várt ránk Rosner Zsolt Plébános úr, akinek a vezetésével a templomban elmondtunk egy litániát, egy tized rózsafüzért, majd újabb áldást kapva,
    újabb három motorral megszaporodva motorozhattunk tovább Mohácsra.
    Szövegközi kép 2

Mohácson a Széchenyi téren, a Fogadalmi templom előtt parkoltunk, délidő lévén a templomban elmondtuk az “Úr angyala…” évszázados imádságunkat, meghallgattuk Bodogán László parókus úr elmélkedését a zarándoklat, – azon belül a motoros zarándoklat lényegéről.
    Szövegközi kép 4

Elfogyasztottuk a magunkkal hozott ebédünket és újabb társakkal gyarapodva, immár 20 motor indult Bátára, ahol a Faluház udvarán örömmel üdvözöltük az ország távolabbi vidékeiről érkező újabb keresztény motoros társainkat.
    Átöltözünk és immár gyalogosan mentünk a templomhoz, hogy részt vegyünk az ott várakozó többi zarándok társaságában a közös imában, hogy megtehessük felajánlásainkat, hogy részt vegyünk a szentmisén.

Szövegközi kép 5

A szentmise és a körmenet után lélekben feltöltődve, az ott kiáradó kegyelem által megújult szívvel tért mindenki haza, most már a saját “szervezésében” és a saját úti célja szerint.

Köszönjük a lehetőséget, köszönjük, hogy mehettünk és ott lehettünk!

Reméljük, hogy adódik még hasonló alkalom a közel jövőben, amikor egy kissé szokatlan módon tudjuk megmutatni és megélni a hitünket, a kereszténységünket.

Dicsértessék a Jézus Krisztus! Mind örökké! Amen.

T. Gábor és Panni

Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #992

Résztvevő

BEZDÁN,János atya aranymiséje 2015.06.04.

Reggel 7h10′-kor indultunk Pálosszentkútról 9 géppel,3 utassal a Kiskunhalas-Jánoshalma-Csávoly-Hercegszántó- útvonalon,9h20′-re értünk oda.Rövidesen még egy társunk befutott. János atya ( főesperes,Dersi prépost) a szülőfalujának,nagy klasszicista stílusú templomában 28 paptársával koncelebrált .Rendes magyar nyelvű szentmisét mutattak be,de a tanító részt,a szentbeszédet,miatyánkot horvátul is elmondták.Néhány ismeretlen dallamú és szövegű népéneket is hallhattunk,de a Boldogasszony-anyánkat(a “Bácska Bánátról,édes hazánkról” refrénnel) és a himnuszt is. Részt vettünk a fogadáson is,megismerhettük jelenüket,(kb 1700 magyar,160 magyar iskolás) ,történelmüket.Örültek nekünk.Megnéztük az Európában elsőként vízalatti betonozással készült hajózó zsilipet is,majd Baja felé vettük az irányt.A határon a magyar vámosok minden dobozt kinyittattak,alkoholt,cigarettát kerestek.Dunaföldváron még ettem egy jó halászlét és 621 km megtétele után 16h30′ hazaértem Budatéténybe,ahonnét hajnali 5h-kor elindultam.Érdemes volt elmenni,köszönöm,hogy veletek lehettem. Boy

#963

Résztvevő

Vékonynak tűnt a nyári kesztyű az autópályás száguldáshoz,de legalább időben leértünk a nagyvázsonyi pálos templomnál celebrált szentmisére.Meglepően sokan gyűltünk egybe:a faluból a hívők, polgármesterestől,énekkarostól,népi zenekarostól,lovastól,kocsistól,szamarastól+ motorkerékpálosok…A végére kiderült,hogy a szent György napi jószág áldást is elvégezte Botond testvér.Csak a szamár makacsolta meg magát,a lovasa nem tudott visszaülni rá.Volt még csordahajtás is.
    Ragyogó napsütésben kalandoztunk a Káli medencében és a Balaton-felvidék délebbi kies részein.Csodaszép,igen régi templomokat,romokat láttunk.A bátrabbak felmotoroztak a szigligeti várhoz is.Du. három körül Tapolcánál már erős széllökéseket éreztünk ,de a Kapolcs völgyén és Fehérváron keresztül ,lélekben felfrissülve,szerencsésen hazaértünk.
    Jó volt együtt.Zsabynak külön köszönet.Márta+Boy

#947

Résztvevő

Tegnap három motor+8 fő képviselte társulatunkat(mert nem vagyunk motoros klub) Brumi főszereplésével a Przemysl emlékműnél tartott megemlékezésen.Üdv:Boy

#946
    zsaby
    Résztvevő

Köszönjük a résztvevőknek!!! Mégis jelen lehettünk, legalább lélekben és a fotók segítségével!
    Isten áldjon Benneteket!

Zsab

#945
    Keller Peter

Sziasztok!
    Tegnap gyönyörű időben, rendőri felvezetéssel kísértük a máriapócsi kegyképet a magyarszéki Kármelita kolostorból a pécsi Xavér templomig. Nagy élmény volt, íme a fotók!

#941

Résztvevő

Tegnap jóval több mint 200 motor volt a hagyományos budapesti ünnepi felvonuláson.Találkoztunk egy tagtársunkkal is.A 16 rendőrmotoros hozta a formáját,különösen a legújabb BMW tetszett.A Domony völgyben Tátrai Tibuszék mexikói és kantrizenei remekléseit hallhattuk,majd pompás ebédet kaptunk,de én csak csipegettem.Az M31,Mo útvonalon jöttünk haza,(max:160km/h),144 km-t gurultunk,napsütésesidőben.
    Remélem Ti is kimozdúltatok.Boy

#934
    Marcinka
    Résztvevő

Motoros társaim!! Akkumulátor vásárlás esetén forduljatok bizalommal Zolyomi László keresztény katolikus testvérünkhöz.Minden típust forgalmaz. Mororkerékpálosoknak NagyKer áron. Tel : 06-30-925-5625 Üdv. Marcinka

15 bejegyzés megtekintése - 1 -től 15 -ig (összesen: 27)

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.